La Comissió de Noves Tecnologies de la Confederació del Comerç de Catalunya està realitzant, aquest any 2015, un cicle de seminaris anomenats Oberts a la innovació: els dimecres tecnològics, seminaris gratuïts adreçats a comerciants, empresaris i autònoms del sector del comerç, dels serveis i del turisme de Catalunya.
L'objectiu d'aquests seminaris és posar a l'abast dels empresaris les noves eines tecnològiques per tal que els comerços puguin oferir nous serveis als seus clients i, alhora, millorin la seva competitivitat.
En aquests seminaris s'explicarà com muntar una botiga virtual amb molt poc esforç, sense oblidar la nostra botiga real i en un temps rècord.
Els seminaris, eminentment pràctics, estan dedicats concretament a la creació d'una botiga virtual i a les xarxes socials. Hem de respondre preguntes com: puc vendre a través d'internet? Internet em pot servir per fidelitzar els meus clients? Puc aconseguir més clients a través de les xarxes socials?
Aquestes són algunes de les preguntes que els comerços ens hem de fer i que la CCC, a través d'experts en cadascun dels temes, ajudarà a respondre.
Els assistents als seminaris acabaran aquestes sessions amb el seus perfils de Facebook i Twitter creats i la seva botiga virtual gratuïta instal·lada.
El comerç ha de perdre la por d'utilitzar les noves tecnologies. Les noves tecnologies no són cares i milloren el nostre negoci, milloren la nostra competitivitat i incrementen les nostres vendes.
Els participants als seminaris rebran un certificat d'assistència de la Confederació de Comerç de Catalunya.
Benvinguda a càrrec del Sr. Rafael Sánchez, delegat territorial a Igualada de la Confederació de Comerç de Catalunya (CCC)
Per inscriure's al seminari, cal enviar un missatge electrònic a anoia@confecom.cat o trucar a Igualada Comerç al telèfon 93 805 14 19, i proporcionar les següents dades: Nom i cognoms de l'assistent, DNI, nom de l'empresa, sector d'activitat, nombre de treballadors
Per poder configurar de la millor manera la botiga durant la formació, és indispensable disposar de les imatges corresponents al logotip que es vol que aparegui a la botiga en línia i als productes que s'hauran de carregar (es poden portar en una memòria USB o penjar-les en algun repositori en línia al qual es tingui accés, com ara Google, Dropbox, etc.).