L'assistència és gratuïta.
Les places són limitades.
Es requereix inscripció prèvia.
El fenomen Web 2.0 ja és un fet a tots els nivells.
Eines com els blocs, wikis i tecnologies de sindicació de continguts via RSS; aplicacions per intercanviar fotos, vídeos i presentacions; eines de microblogging i, sobretot, les xarxes socials, són presents en el nostre dia a dia, a Internet i fora d'ell.
Aplicacions com el Facebook, LinkedIn, Xing, Tuenti,... són utilitzades per milions de persones, tant per ús personal com professional.
Les empreses, però, encara desconeixen el seu potencial i desconfien de ser-hi davant la incertesa de quin profit en poden treure.
L'experiència de moltes que hi són demostra que les organitzacions han de considerar, seriosament, el seu ús amb fins ‘empresarials'.
El taller proposat pretén explicar el per què i com.
Programa
9:30
. Arribada i lliurament de material.
9:45
. Benvinguda i introducció a la jornada, a càrrec de Francesc Martos, Director General del TV i Ramon Costa, Assessor del Centre d'Innovació en Productivitat.
10:00
. Web 2.0. Visió general. Ramon Costa. Assessor del Centre d'Innovació en Productivitat.
10:15
. Les Xarxes Socials, exemples nacionals, internacionals i de pimes. Marc Cortés, Interactividad.org.
11:00
. La productivitat de les xarxes socials per a les persones i les empreses, a càrrec d'en Josep Vilalta, Assessor del Centre d'Innovació en Productivitat.
11:30
. Cafè relacional.
12:00
. Les xarxes socials LinkedIn i Xing, una visió ràpida i pràctica del que permeten, a càrrec d'en Lleonard del Río. Soci Director, Tecdencies.
12:30
. El cas de les sabatilles ‘Munich', l'ús del facebook com a eina de comunicació, a càrrec d'en Màrius Cirera.
12:50
. L'estratègia Web 2.0 del Centre d'Innovació en Productivitat, a càrrec d'en Ramon Costa.
13:10
. Taula rodona i debat entre els assistents.
13:30
. Conclusions i tancament.