El curs ha de servir per fer una mirada als elements més importants que figuren en un pla estratègic decomunicació. La potència de les eines web, així com la web social, es converteixen en un eix dels continguts desenvolupats durant el curs. Al final del curs l´alumnat podrà elaborar el seu pla estratègic de comunicació a partir dels continguts treballats i seguint les pautes del professorat.
Professorat
-
Jordi Carner (coordinació)
TIC Anoia - Unió Empresarial de l'Anoia
-
Eulogi Domènech (LinkedIn)
Emprenedor multidisciplinari amb 25 anys d'experiència en el disseny gràfic i 15 anys en comunicació web, internet i e-commerce.
-
Ricard Espelt Rodrigo
Professor, investigador i consultor web. Regidor de Copons i vicepresident de l'Alta Anoia (2007-2011). Impulsor dels projectes Copons 2.0 i La Teva Anoia.
-
Marc Manyé (LinkedIn)
Social Media Strategist, Community Manager i Direcció de Comunicació a marcmanye.com. Periodista i redactor. IEBS, Universitat Pomeu Fabra
-
Llorenç Palomas (LinkedIn)
Sales & Marketing Director en Solutions Trilogi. IEBS School, Google Certification Program, Centro de Estudios Financieros, Universidad de Deusto.