L'impacte del web 2.0 a les empreses.
L'ús de les eines Web 2.0 tals com Facebook o Twitter com a plataformes d'interacció està tenint un impacte significatiu a la societat , particularment a les generacions més joves. No obstant, l'impacte real sobre les organitzacions és menys clar. Es tracta d'una altra “moda tecnològica” o bé d'un fenomen que canviarà definitivament les organitzacions com les coneixem avui?
A aquesta sessió s'analitzaran una sèrie de casos d'empreses que ha adoptat eines Web 2.0 per connectar persones de diferents maneres, establir noves formes de servir al mercat o d'obrir noves vies d'innovació. Tanmateix es presentarà els resultat d'un estudi global de més de 100 empreses a 20 països, que indiquen que el món empresarial es troba encara a l'avantsala d'una adopció massiva d'aquestes eines, identificant quins seran els principals reptes de cara a una efectiva integració d'aquestes noves tecnologies a l'empresa.
L'agenda és la següent:
Ha estudiat en profunditat els problemes de l'adopció de tecnologia i la seva implementació especialment en aquells sectors que estan sent transformats pels últims avenços tecnològics , com ara les telecomunicacions, la banca, els mitjans de comunicació i entreteniment.
Més informació sobre la Sanda Sieber