Fundació | Equip | Facturació | Més informació |
1999 | 50 persones | 4M € | www.tlgcommerce.es |
Quina ha estat la trajectòria de la vostra empresa?
Vam començar al 1999 quan ningú oferia serveis de comerç electrònic. Durant tots aquests anys hem anat deixant enrere competidors i n'han aparegut de nous. Com tota empresa al mercat hem passat molts alts i baixos però actualment som l'agència de comerç electrònic més gran d'espanya amb seus a Hong Kong i Shanghai (2010)
Quins són els vostres principals serveis/productes?
Oferim exclusivament serveis de comerç electrònic per empreses tant en B2C com en B2B. Oferim un software de ecommerce que es diu LogiCommerce, fet per nosaltres i en mode SaaS.
Quins es el vostre valor diferencial?
L'experiència de portar 20 anys al mercat i haver fet més de 300 projectes ja és un valor en si.
Donem una solució 360 als nostres clients, tant a Espanya com Àsia. Des de la consultoria inicial on definim qualsevol aspecte relacionat amb l'ecommerce des d'un punt de vista estratègic de negoci i tècnic, passant per la seva creació (disseny gràfic, usabilitat, programació, configuració), hosting amb un manteniment integral fins al marketing, on ajudem a incrementar vendes i guanyar visibilitat.
Com considereu que es troba el sector TIC a l'Anoia?
El sector TIC de la comarca es un dels més potents de Catalunya. Després de la comarca de Barcelona, l'Anoia és la que té més empreses en el aquest sector. Només amb aquesta dada, ja podríem dir que som la comarca amb més força TIC, tret de Barcelona per la lògica de ser la capital i àrea d'influència.
És de justícia dir que a la comarca som pioners en aquesta àrea, i per tant, ens trobem en un moment molt bo. Això conjuntament amb els estudis universitaris que comencen a Igualada, ens ajudarà a desenvolupar-nos encara millor del què ho hem fet fins ara.
Quins són els reptes de les empreses TIC de l'Anoia?
Donar-nos a conèixer més. Si hi ha una cosa que fem malament i crec que tots, és el Marketing i awareness. A més hem der fer-nos més grans i créixer cap a nous mercats.
Per què creieu que és important formar part de TICAnoia?
El fet de no estar a BCN hem de fer més pinya que en altres àrees.