Com gestionar els pagaments en l'e-commerce, protagonista del nou Cafè Digital de TICAnoia
Aquest proper dimarts 20 de novembre s´organitza un nou Cafè Digital de TICAnoia, la comissió TIC de la Unió Empresarial de l´Anoia. En aquesta ocasió es parlarà de com s´han de gestionar els pagaments en el comerç electrònic i quines solucions ofereix el mercat. De la mà de Mònica Parada, directora de Comerç Electrònic de Catalunya Caixa
Igualada, 14 de novembre de 2012.- Un dels aspectes claus a l´hora de tenir una botiga de venta electrònica i de l´e-commerce en general és el sistema de pagament. Qualsevol botiga on-line ha de tenir un sistema eficaç, que els compradors entenguin i que funcioni de forma correcta. A Internet hi ha moltes possibilitats és per això que en el proper Cafè Digital de TICAnoia, la comissió TIC de la Unió Empresarial, es parlarà de quines són les millors solucions per gestionar els pagaments en l´e-commerce. Serà de la mà de Mònica Parada, directora de Comerç Electrònic de Catalunya Caixa.
Parada explicarà els punts han de tenir en compte en els pagaments on-line per a totes les empreses i pimes que vulguin vendre per Internet. Tenir un bon sistema de pagament és clau per l´èxit de qualsevol botiga a Internet, ja que a més de facilitar el procés de pagament del client, també és essencial per convèncer al client i per fidelitzar-lo. S´han d´evitar les males experiències, que ens poden fer perdre clients a Internet.
La sessió es farà aquest proper dimarts 20 de novembre i començarà a les 8.40h amb un cafè-networking, hi haurà esmorzar per a tothom i finalitzarà cap a les 10.30h. Les places són limitades.
Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer des de l'agenda de TICAnoia
Els Cafès Digitals són trobades mensuals organitzades per la comissió TIC de la Unió Empresaria, TICAnoia, amb la voluntat d´explicar i donar a conèixer noves tendències, aplicacions i casos d´èxit relacionats amb la innovació i els sistemes d´informació. Les trobades estan adreçades a empreses, professionals i emprenedors que vulguin conèixer noves experiències i casos d´èxit.