Igualada, 2 de febrer.- Des d'aquest any 2015, les empreses que vulguin treballar amb la administració pública han de presentar factures electròniques. Les empreses i professionals que no en facin, no poden facturar a ajuntaments altres ens públics. L'Ajuntament d'Igualada, per exemple, ja ha implementat la facturació electrònica des de començaments d'any. Per aquest motiu que el proper Cafè Digital de TICAnoia versarà sobre la factura electrònica, com es realitza i els passos a tenir en compte a l'hora d'enviar-‐la. La sessió es farà el 10 de febrer al ma tí (9.00h) a la seu de la Unió Empresarial de l'Anoia i amb la organització de TICAnoia i la UEA.
El Cafè Digital sobre la factura electrònica tindrà com a protagonista a Santi Simó, tècnic del departament d'Organització i Control de Processos de l'Ajuntament d'Igualada. Simó explicarà el procediment que es realitza des de l'Ajuntament d'Igualada en aquest àmbit i explicarà el passos que les empreses han de fer si volen facturar de forma electrònica. Simó explicarà les avantatges d'implantar la factura electrònica en la ges tió de facturació amb les administracions per part de les empreses, autònoms i professionals.
La sessió tindrà una primera part on Simó exposarà aquests passos i arguments i després hi haurà un torn obert de paraules per resoldre dubtes i fer noves preguntes. L'acte començarà a les 9 del matí del dimarts 10 de febrer i la Inscripció és gratuïta.
Aquesta és una activitat organitzada per TICAnoia i la Unió Empresarial de l'Anoia. Els Cafès Digitals tenen una freqüència bimensual i volen servir per compartir, en grup reduït , temes i casos que puguin ser d'interès, al voltant de les tecnologies de la informació.