Igualada, 05 de juny de 2012.- Aquest proper dimarts 12 de juny es farà taula rodona “Parlem 2.0” en la que es presentaran diverses experiències que han sabut utilitzar les les eines d´Internet i les Xarxes Socials com a altaveus per als seus productes i activitats. Aquesta taula rodona servirà per presentar el curs “El teu pla estratègic de comunicació”, que es farà a Igualada del 10 al 13 de juliol en el marc de la Universitat d´Estiu Ramon Llull 2012. L´entrada a aquesta sessió és gratuïta i està oberta a tothom.
La taula rodona donarà a conèixer diversos projectes que han sabut fer servir les eines que ofereix Internet i les Xarxes Socials per donar-se a conèixer, trobar nous clients, innovar en el producte o la forma de treballar i guanyar presència en els canals socials (Facebook o Twitter). La jornada està adreçada a totes aquelles persones que vulguin engegar un projecte empresarial o social i que vulguin crear una estratègia de comunicació eficient a Internet.
La jornada estarà conduïda per Jordi Carner, coordinador del curs “El teu pla estratègic de comunicació” i comptarà amb la participació dels ponents d´aquest seminari: Eulogi Domènech (especialista en comunicació web, internet i e-commerce), Ricard Espelt (consultor de comunicació i estratègia web), Llorenç Palomas (director de màrqueting de Trilogi) i Marc Mañé (assessor en Xarxes Socials). La taula rodona començarà a les 19.30h i ponents presentarà un cas d´èxit. Els assistents podran compartir pròpies experiències, resoldre els dubtes que tinguin i expressar les seves opinions al respecte.
Aquesta taula rodona servirà de presentació del curs “El teu pla estratègic de comunicació”, que es realitzarà a Igualada del 10 al 13 de juliol en el marc de la Universitat d´Estiu Ramon Llull 2012. Aquest és un curs adreçat a emprenedors i persones que estiguin desenvolupant un projecte empresarial i social i vulguin fer servir les Xarxes Socials com a altaveu de les seves activitats. El curs posarà l´accent en tots aquells elements necessaris per elaborar un pla estratègic de comunicació en els nous mitjans d´Internet, com ara les eines web, la web social i les Xarxes Socials o el comerç electrònic.
El curs té una durada de 15 hores i es farà durant la segona setmana de juliol. La inscripció es pot fer al web de la Universitat d´Estiu Ramon Llull El preu del curs és de 135€, però s´hi pot aplicar un descompte de fins al 30% segons data d´inscripció o lloc de residència. La coordinació d´aquest curs amb la Universitat es realitza des de la comissió TIC de la Unió Empresarial, TICAnoia.