Igualada, 20 de març de 2011.- El vi serà el protagonista d´una nova edició dels Cafès Digitals que organitza la comissió TIC de la Unió Empresarial de l´Anoia, TICAnoia. En aquesta ocasió es presentarà la xarxa social Vinthink, un espai a Internet per als amants del vi. Josep M. Pinyol, fundador de Vinthink, explicarà el perquè d´aquest servei i com usuaris i empreses en poden treure el màxim rendiment. La jornada es realitzarà el proper dimarts 27 de març a la seu de la Unió Empresarial de l´Anoia. L´entrada és gratuïta i les inscripcions es poden fer al web de ticanoia.cat.
A part de l´ús personal, Vinthink està pensada com un espai per compartir informació sobre les diferents marques i firmes, així com també esdeveniments. Els usuaris es poden agrupar en amistats –com si fos el Facebook- i poden compartir informació i comentaris. Els usuaris poden veure quins són els vins més votats i afegir aquells que no estiguin en la base de dades. També es poden cercar cellers segons zona i Denominació d´Origen i trobar relacionats amb el món vitivinícola.
A més, Vinthink ofereix diferents serveis premium per a bodegues i cellers que es vulguin promocionar mitjançant aquest servei. Així, per exemple, una empresa que faci un tast de vins pot promocionar aquest esdeveniment entre les persones que poden estar-hi interessades. Vinthink conta avui amb 11.000 cellers i uns 60.000 vins i caves i ja ha reunit a 1.500 usuaris.
Els Cafès Digitals de TICAnoia
Els Cafès Digitals són trobades mensuals organitzades per la comissió TIC de la Unió Empresaria, TICAnoia, amb la voluntat d´explicar i donar a conèixer noves tendències, aplicacions i casos d´èxit relacionats amb la innovació i els sistemes d´informació. La trobada començarà a les 8.40h amb un cafè-networking i finalitzarà a les 10.30h. La inscripció és gratuïta i les inscripcions es poden fer des de l'agenda d'activitats de TICAnoia.