El 22 de maig de 2009 en el marc del Xè Sopar de la Unió Empresarial de l'Anoia es van lliurar els Premis UEA d'implantació de les eines TIC.
David Berneda de Munich recull el Premi TIC Anoia 2009 a la implantació de les eines TIC - fotografia:anoiadiari.cat |
Va recollir el guardó el Sr. David Berneda. Projecte TIC desenvolupat per Marius Cirera (indhex).
En aquestes dècades ha sabut fer-se una posició en el món de l'esport, i l'any 2000 va encetar una nova línia de negoci de calçat de moda que és la que li ha donat un impuls i creixement més important. Ara com ara les sabatilles esportives representen el 65% del negoci de Munich mentre que les d'esports representen el 35%.
Amb el pas del temps, MUNICH ha anat estenent la seva fama, i la inconfusible X, marcada a cada sabatilla, no és solament una marca registrada en més de 40 països, sinó que ha esdevingut un símbol de prestigi i lideratge.
L'ús d'aquestes eines i tecnologies ha permès aprofitar tots els avantatges que aquestes solucions aporten a les empreses a l'hora de crear marca, fidelitzar els seus actuals i potencials clients i establir converses online amb la seva comunitat.
munichmyway.com ha tingut un impacte estratègic important no únicament per a la creació de calçat personalitzat, sinó pel fet que ha suposat un augment en les comandes, un coneixement avançat de les tendències de les properes temporades i ha comportat l'obertura de dues noves vies de contacte a través del web.