Iniciar sessió

Àrea socis

Munich - Premi TICAnoia 2009

munichmyway.com ha tingut un impacte estratègic important no únicament per a la creació de calçat personalitzat, sinó pel fet que ha suposat un augment en les comandes,
Divendres, 22/05/2009

El 22 de maig de 2009 en el marc del Xè Sopar de la Unió Empresarial de l'Anoia es van lliurar els Premis UEA d'implantació de les eines TIC.

 

David Berneda de Munich recull el Premi TIC Anoia 2009 a la implantació de les eines TIC - fotografia:anoiadiari.cat
David Berneda de Munich recull el Premi TIC Anoia 2009 a la implantació de les eines TIC - fotografia:anoiadiari.cat

El Premi a la Implantació de les Eines TIC va ser atorgat a Berneda S.A (Munich) per l'aplicació de les noves tecnologies en el web de comerç electrònic de calçat esportiu personalitzat a www.munichmyway.com .


Va recollir el guardó el Sr. David Berneda. Projecte TIC desenvolupat per Marius Cirera (indhex).

Munich

Munich és un firma de calçat i moda que va ser fundada pels avis dels actuals propietaris, l'any 1939 a Sant Boi de Llobregat com a fàbrica de calçat esportiu. Actualment té la seu social a Capellades.
 

En aquestes dècades ha sabut fer-se una posició en el món de l'esport, i l'any 2000 va encetar una nova línia de negoci de calçat de moda que és la que li ha donat un impuls i creixement més important. Ara com ara les sabatilles esportives representen el 65% del negoci de Munich mentre que les d'esports representen el 35%.

Amb el pas del temps, MUNICH ha anat estenent la seva fama, i la inconfusible X, marcada a cada sabatilla, no és solament una marca registrada en més de 40 països, sinó que ha esdevingut un símbol de prestigi i lideratge.

munichmyway - Comerç electrònic calçat personalitzat Munich
El Premi TIC d'implantació de sistemes d'informació se li ha atorgat pel projecte de comerç en línia de calçat esportiu personalitzat per l'ús de les eines d'Internet i Web 2.0 com a suport de la seva estratègia de màrqueting, comunicació i gestió de la comunitat, amb la creació d'una web, una botiga online, una comunitat al Facebook i una eina de personalització online per als seus clients.
 

L'ús d'aquestes eines i tecnologies ha permès aprofitar tots els avantatges que aquestes solucions aporten a les empreses a l'hora de crear marca, fidelitzar els seus actuals i potencials clients i establir converses online amb la seva comunitat.

munichmyway.com ha tingut un impacte estratègic important no únicament per a la creació de calçat personalitzat, sinó pel fet que ha suposat un augment en les comandes, un coneixement avançat de les tendències de les properes temporades i ha comportat l'obertura de dues noves vies de contacte a través del web.

 


 

Nuri Ropero (Cala Nuri) recull menció PremisTIC
Nuri Ropero (Cala Nuri) recull menció PremisTIC
La Comissió TIC de la UEA, va atorgar una menció especial a la Cafeteria Cal la Nuri , per l'aplicació de les noves tecnologies per a la reducció del consum d'energia al seu establiment d'hostaleria.


El Premi el va recollir Nuri Ropero.

 

Segueix TICAnoia a:
Facebook  Flickr  Instagam  Linkedin  Telegram  Twitter  Youtube